Backpacken door azie - Reisverslagen van Manon Ribbers - WaarBenJij.nu Backpacken door azie - Reisverslagen van Manon Ribbers - WaarBenJij.nu

Backpacken door azie

Het is bijna zover!! 9 januari ga ik beginnen aan denk ik de reis van mijn leven. Een aantal maanden backpacken door vele mooie landen. Via deze weg kan iedereen mijn reis volgen en zal ik ook vaak verhalen en foto's posten.

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2018

INDONESIE DEEL 1

21 Mei 2018

Mijn avontuur door Hong Kong en Maleisie

30 April 2018

Mijn reis door vietnam

11 April 2018

Feestend door Cambodja, Khob Chai

02 April 2018

Manon in de jungle
Manon

De komende maanden ga ik door zuidoost Azië heen reizen. Ik wil iedereen op de hoogte houden door verhalen en foto's te posten.

Actief sinds 02 Jan. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9184

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 11 November 2018

Backpacken door azie

Landen bezocht: